.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 5 شنبه

**مردم آمريكا در جريان برگزاري مراسم تحليف « باراك اوباما » رئيس جمهور جديد اين كشور « جرج بوش » و « ديك چني » معاون وي را « هو » كردند. به گزارش فارس به نقل از شبكه تلويزيوني « الجزيره » « جرج بوش » رئيس جمهوري كنوني آمريكا و « ديك چني » معاون وي هنگام ورود به محل برگزاري مراسم تحليف اوباما از سوي مردم اين كشور هو شدند. اوباما از شب چهارشنبه در كاخ سفيد مستقر شد.

**بررسي هاي انجام شده درباره ترور قاضي « شريفي » در اهواز ابعاد جديدي از اقدامات خائنانه باند زمين خواري در خوزستان را آشكار كرده است .

**جديدترين گزارش اداره فدرال حمايت از قانون اساسي آلمان كه به تازگي منتشر شده است با تاييد تصميم هاي ديگر دولت هاي اروپايي سازمان تروريستي منافقين را گروهي ناميد كه هم چنان به فعاليت هاي تروريستي مشغول هستند. در اين گزارش كه به تازگي در سايت اين اداره قرار گرفته است شوراي ملي مقاومت به عنوان شاخه سياسي اين گروه فعاليت هاي گسترده تبليغاتي انجام مي دهد و اقدام به جمع آوري پول و منابع مالي به صورت سازمان يافته مي كند و تعداد اندكي را نيز با استفاده از شيوه هاي تبليغاتي با خود همراه كرده است . در اين گزارش ضمن اشاره به خودسوزي اعضا فريب خورده اين سازمان تروريستي آمده است : افراد فريب خورده اين سازمان در زماني كه مريم رجوي ـ همسر رئيس اين گروه ـ به جرم خرابكاري و فعاليت هاي غيرقانوني توسط پليس فرانسه دستگير شد مجبور به خودسوزي شدند.

**دولت باراك اوباما فعاليت كميسيون نظامي زندان گوانتانامو را به حالت تعليق در آورد. تلويزيون سي ان ان اعلام كرد : دولت جديد امريكا دستور تعليق پرونده هاي موجود در كميسيون نظامي زندان گوانتانامو را براي مدت 120 روز صادر كرده است . 245 زنداني در گوانتانامو باقي مانده اند و 21 نفر تاكنون محاكمه و 60 نفر نيز تبرئه شده اند كه قرار است آزاد شوند . باراك اوباما پس از آنكه رسما قدرت را به عنوان رئيس جمهور جديد آمريكا به دست گرفت همه قوانين دوران جرج بوش را كه هنوز تصميم نهايي درباره آنها اتخاذ نشده است تا زمان بررسي محتواي سياسي آنها به تعليق درآورد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.8 seconds.